REGULAMIN SERWISU
POSTANOWIENIA OGLNE
§ 1
BEZWZGLĘDNYM WARUNKIEM PRZYJĘCIA sprzętu do naprawy/usługi serwisowej - zarówno w przypadku naraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych - jest:
1.1 WYPEŁNIENIE PRZEZ KLIENTA FORMULARZA ZGŁOSZNIOWEGO
W celu wypełnienia formularza zgłoszeniowego należy:
zalogować się na swoje Konto – poprzez stronę - www.cyberteam.pl/logowanie - (w przypadku braku Konta Klienta, należy je uprzednio założyć);
przejść do zakładki SERWIS;
wpisać numer seryjny urządzenia, wypełnić pozostałe dane formularza i po akceptacji Regulaminu Serwisu oraz Zgody na Przetwarzanie Danych Osobowych zatwierdzić formularz, co jest równoznaczne z jego przesłaniem do Serwisu.
Wypełniając Formularz Zgłoszeniowy należy szczegółowo opisać usterkę bądź podać wszelkie okoliczności na podstawie których Klient stwierdza, iż urządzenie zgłaszane do Serwisu nie funkcjonuje w sposób prawidłowy.
lub
1.2 WYSŁANIE - przez Klienta nie chcącego zakładać KONTA - MAILA o n/w strukturze, na adres serwis@cyberteam.pl:
a. TEMAT maila - w którym zawarzeć należy obligatoryjnie numer seryjny urządzenia
b. TREŚĆ maila - zawierająca szczegółowy opis usterki (objawów nieprawidłowego funkcjonoania urządzenia) i adres zwrotny
Opisów dokonać należy w języku polskim lub angielskim.
Please describe the fault in Polish or English language.
Czynności powyższe - z pkt. 1.1 lub 1.2 - wykonać należy przed wysłaniem sprzetu do serwisu.
NIE SPEŁNIENIE PROCEDURY OPISANEJ W Par. 1 niniejszego Regulaminu skutkowało będzie naliczeniem dodatkowych opłat zgodnie z §7 pkt.5 lub 6.
§ 2
Wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego i przekazanie sprzętu do Serwisu oznacza AKCEPTACJĘ niniejszego REGULAMINU, na podstawie którego świadczona jest usługa naprawy/serwisu. Wszelkie dodatkowe ustalenia muszą być sformułowane w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
§ 3
Klient ma świadomość, iż zlecenie w Serwisie naprawy/usługi serwisowej wymaga UDOSTĘPNIENIA DANYCH OSOBOWYCH Klienta, które podane zostaną przy zakładaniu Konta Klienta w stronie internetowej Cyberteam Sp. z o.o., prowadzącej Serwis i Formularzu Zgłoszeniowym.
Złożenie zlecenia naprawy/serwisowego oznacza, że Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Serwis podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie - zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).
§ 4
PRZEKAZANIE SPRZĘTU DO SERWISU może nastąpić na 2 sposoby - po uprzednim wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego lub wysłaniu maila o którym mowa par. 1, pkt. 1.2) i zmianie statusu naprawy na (lub otrzymaniu maila zwrtnego) „Oczekujemy na przesyłkę ”- co nastąpi w okresie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.):
osobiście - poprzez zaniesienie do Serwisu;
poprzez wysłanie sprzętu.
Czas na zmianę statusu przeznaczony jest na ewentualny kontakt telefoniczny – ze strony Serwisu – w celu podjęcia próby ewentualnego, telefonicznego rozwiązania problemu.
Status powyższy aktywny będzie przez okres 7 dni i w tym czasie należy dostarczyć sprzęt/dokonać jego wysyłki. W przypadku niedostarczenia sprzętu w w/w terminie, zgłoszenie zostanie anulowane, a jego status zmieni się na „Anulowane”.
W takim przypadku, przed wysłaniem/dostarczeniem urządzenia do Serwisu należy ponownie dokonać jego zgłoszenia, wypełniając Formularz Zgłoszeniowy.
Wysyłając przesyłkę do Serwisu, Klient zobligowany jest do umieszczenia na Liście Przewozowym bądź na przesyłce/paczce numeru zgłoszenia wygenerowanego po wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego.
§ 5
W ramach składanych zleceń serwisowych Klient, co do zasady, zobowiązany jest do dostarczenia i odbioru urządzenia z Serwisu na koszt własny. Ewentualny zwrot urządzenia do Klienta przez Serwis wiązał się będzie z kosztem 15 PLN/netto i kwota ta doliczona zostanie do kosztów naprawy.
§ 6
Usługa serwisowa jest wykonywana wyłącznie w zakresie zleconym przez Klienta. ROZSZERZENIE ZAKRESU USŁUGI SERWISOWEJ może nastąpić po uprzedniej, akceptacji przez Klienta jej zakresu oraz kosztów.
§ 7
Na życzenie Klienta, Serwis dokonać może wyłącznie WSTĘPNEJ WYCENY kosztów naprawy i podać Klientowi przybliżone koszty naprawy urządzenia. O tym zamiarze takowym Klient winien uprzedzić Serwis przy składaniu zlecenia i zawrzeć odpowiednią informację w Formularzu.
Dokonana wycena wchodzi/rozliczana jest w ramach naprawy urządzenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy Klient rezygnuje z wykonania usługi po wycenie. W takim przypadku Klient obciążany jest kosztem wyceny, który wynosi 40 PLN/netto.
W sytuacji, gdy po zaakceptowaniu kosztów naprawy, Klient zrezygnuje jej wykonania, Serwis obciąży Klienta udokumentowanymi kosztami wszelkich wykonanych do tego czasu czynności i poniesionych nakładów.
Istnieje możliwość wykonania usługi polegającej jedynie na ustaleniu przyczyny uszkodzenia sprzętu i wystawienia EKSPERTYZY SERWISOWEJ określającej tę przyczynę. Usługa takowa jest bezpłatna w przypadku Klientów, którzy zakupili dany sprzęt w Firmie Cyberteam Sp. z o.o., dla pozostałych Klientów koszt usługi wynosi 20PLN/netto, za każda sztukę sprzętu.
W przypadku BRAKU SZCZEGÓŁOWEGO OPISU – o którym mowa w §1 - Serwis, do kosztów naprawy doliczy kwotę 40PLN/netto, tytułem określenia usterki/przyczyny niewłaściwego funkcjonowania urządzenia.
W przypadku DOSTARCZENIA SPRZĘTU do Serwisu BEZ WYPEŁNIENIA FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO lub UPRZEDNIEGO ZGŁOSZENIA MAILOWEGO naliczana będzie opłata w kwocie 40PLN/netto, tytułem pokrycia dodatkowych kosztów organizacyjnych po stronie Serwisu i określenia usterki/przyczyny niewłaściwego funkcjonowania urządzenia.
§ 8
Przekazujący sprzęt do serwisu zobowiązany jest do poinformowania Serwisu o dokonywanych wcześniej przeróbkach, próbach naprawiania sprzętu na własną rękę bądź przez inną firmę.
§ 9
Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy urządzenia w przypadku braku dostępności części zamiennych.
TERMIN WYKONANIA USŁUGI SERWISOWEJ wynosi do 30 dni od daty otrzymania/dostarczenia sprzętu do Serwisu. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z Zamawiającym, braku dostępu do części eksploatacyjnych bądź konieczności odesłania sprzętu do serwisu Producenta.
§ 11
SERWIS w żadnym przypadku NIE BIERZE/PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI za:
dane zgromadzone w pamięci urządzeń oraz ich ustawienia systemowe. (Prosimy o wykonywanie kopii zapasowych przed oddaniem urządzenia do naprawy).
konsekwencje ewentualnego przywrócenia ustawień fabrycznych oraz aktualizacji oprogramowania w urządzeniu dostarczonym do naprawy lub wyceny naprawy.
§ 12
Serwis NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI z TYTUŁU UTRACONYCH KORZYSCI jeśli szkoda nie jest spowodowana winą Serwisu lub czas naprawy wydłuża się z przyczyn od Serwisu niezależnych (min. opóźnienia Serwisu Producenta do którego odesłany został sprzęt, niedostępność części zamiennych, „czasowy” brak możliwości dokonania naprawy) /art. 361-363 KC/
§ 13
Usługi serwisowe urządzeń stacjonarnych, co do zasady wykonywane są w miejscu ich eksploatacji. Wykonanie USŁUGI u KLIENTA/w miejscu eksploatacji urządzenia skutkuje naliczeniem:
kosztów dojazdu. Klient pokrywa koszty dojazdu Pracownika Serwisu w obydwie strony. Koszty dojazdu liczone są według obowiązującej stawki za 1km zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy (Dz. U. z 2002 r. nr 27, poz. 271 ze zm.) lub właściwym aktem prawnym, który w przyszłości mógłby je zastąpić.
opłaty serwisowej w kwocie 50PLN za każdą rozpoczętą roboczogodzinę, jednak nie mniej niżeli 150PLN/netto (przy wyjazdach zagranicznych kwota uzgadniana każdorazowo z Klientem)
opłaty za wymienione części,
kosztów noclegu Serwisanta – za każda dobę, jeżeli naprawa trwała będzie dłużej niżeli 8 godzin, w okresie każdej doby.
§ 14
Serwis co do zasady udziela 90 dniowej GWARANCJI NA realizowane NAPRAWY - chyba, że ustalono inaczej.
Gwarancja dotyczy jedynie prawidłowości wykonanych w ramach usługi czynności oraz podzespołów które zostały wymienione.
Potwierdzeniem posiadanej Gwarancji jest faktura, paragon lub inny dokument potwierdzający uiszczenie opłaty za naprawę.
§ 15
Serwis NIE UDZIELA GWARANCJI w przypadku napraw częściami dostarczonymi przez Klienta.
Z gwarancji wyłączone są także naprawy urządzeń (a zwłaszcza ich płyt głównych) uszkodzonych w wyniku kontaktu/zalania z cieczą - w przypadku awarii powstających z tego tytułu w późniejszym terminie.
§ 16
Jeżeli w ciągu 7 dni od daty odbioru urządzenia, nie są zgłaszane zastrzeżenia co do wykonanej usługi, uznaje się że usługa jest wykonana prawidłowo oraz jest skuteczna.
§ 17
Na wyraźne żądanie Klienta Serwis może podjąć próbę naprawy sprzętu w przypadku, gdy po wstępnej ocenie może ona nie przynieść oczekiwanych efektów - po uprzednim poinformowaniu o tym Klienta. W takim przypadku niezależnie od wyniku naprawy Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów robocizny i zastosowanych materiałów i podzespołów.
§ 18
Serwis odpowiada za sprzęt tylko podczas jego naprawy - od momentu otrzymania sprzętu do czasu jego wysyłki - i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek USZKODZENIA sprzętu powstałe W TRAKCIE TRANSPORTU :
sprzętu do naprawy – Klient zobowiązany jest zapewnić bezpieczne opakowanie transportowe, lub
po jej wykonaniu.
Roszczenia z tytułu uszkodzeń w transporcie możliwe są wyłącznie w stosunku do Przewoźnika.
INFORMACJE DOTYCZĄCE NAPRAW GWARANCYJNYCH
§ 19
W okresie gwarancyjnym, Klient winien dostarczyć urządzenie do Serwisu, natomiast koszty związane z odesłaniem urządzenia do Klienta ponosi Serwis. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Klient zwraca koszty, poniesione przez Serwis z tego tytułu, w wysokości 40 PLN/netto.
§ 20
Warunkiem skorzystania z Gwarancji jest zgłoszenie problemu i dostarczenie sprzętu do Serwisu w ciągu 14 dni od wystąpienia problemu, ale nie później niż w ostatnim dniu Gwarancji.
§ 21
GWARANCJE ANULUJĄ: zerwanie /uszkodzenie plomb gwarancyjnych, uszkodzenia mechaniczne urządzenia, zalania, zawilgocenia, działania temperatury i innych czynników o parametrach nie dopuszczalnych przez Producenta, samodzielne i nieautoryzowane naprawy lub próby napraw oraz uszkodzenia spowodowane przez czynniki lub podzespoły o których nieprawidłowym działaniu Klient nie poinformował Serwisu (patrz § 7), jak również stosowanie nielegalnego lub nielicencjonowanego oprogramowania. Szczegółowe/dodatkowe ograniczenia w powyższym zakresie znajdują się w Kartach Gwarancyjnych poszczególnych urządzeń
§ 22
Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe lub inne wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy:
w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych, jako naprawy gwarancyjne, a
sprzęt nadal wykazuje usterki, lub
Serwis stwierdzi (na piśmie), że usunięcie usterki nie jest możliwe
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 23
W przypadku NIEODEBRANIA SPRZĘTU Z SERWISU z Serwisu, po upływie 90 dni kalendarzowych zostaje on uznany za porzucony przez właściciela w rozumieniu art 180 Kodeksu Cywilnego, i na podstawie art 181 Kodeksu Cywilnego przechodzi na własność Firmy Cyberteam Sp. z o.o., celem pokrycia kosztów magazynowania.
Sytuacja taka nie wyłącza możliwości windykowania od Klienta poniesionych przez Serwis kosztów naprawy – decyzja w tym zakresie należy do Serwisu.
§ 24
W sytuacjach nie opisanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Cyberteam Sp. z o.o.
ul. Strefowa 8,
22-400 Zamość
E-mail: cyberteam(at)cyberteam.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.